Veelgestelde Vragen
Betalen
Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen:
Bluely biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
- Betalen met iDeal
- Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
Direct online betalen via je eigen bank. Dat is betalen in jouw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van jouw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO
Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.
Je kunt jouw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, vul je het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC code (laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in op de betaalpagina.
Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling wordt jouw creditcard betaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen. Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, dan wordt alleen het bedrag afgeschreven voor het deel van de bestelling dat daadwerkelijk is geleverd.
Winkelen bij Bluely is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.
We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
En wij geven je persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.
Bestellen
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsboven internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.
Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@bluely.nl met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum.
Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.
Service & Garantie
Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek aan mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Bluely, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Bluely het product herstellen of vervangen binnen een door Bluely aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Bluely, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Bluely verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Bluely een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven. Als zich niet gehouden wordt aan de door Bluely gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt.
Contact
Mocht je vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar info@bluely.nl. Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.